Nye ændringer, skal der til nogle gange og her på Birchgaarden, er vi i gang med snakken , om vi skal lægge helt om og om der skal nogle ændringer til…
Vi er stadig i tænke fasen, men har allerede taget nogle tilvalg og snakket om nogle fravalg.
Vi tænker det vil være sundt med nogle nye valg, også da nogle ting er svært at få til at gå i opfyldelse…
Vil vi forsætte med at avle…
vil vi kun have rideheste eller noget helt tredje…

Mange ting har været oppe og vende, og der er snakket meget frem og tilbage …nogle nærmest søvnløse nætter 🫣
Der har også været med i tankerne omkring min mors brud /spark i kæden, i overvejelserne, jeg er jo stadig i lære og har mega travlt de næste måneder fremadrettet.
så ser man vores kalender herhjemme , tænker man , hvordan når de alt det… jeg /vi vil prioritere det vi føler/brænder for..
MEEEN , der er allerede taget et stort vigtigt valg og det slør vil der blive løftet for på et tidspunkt også noget jeg/vi glæder os vildt til.
Vi jo stadig helt vilde med kåringer , rideprøver og udstille på Roskilde Dyreskue og det vil vi forsætte med i fremtiden.
Men det er også sundt engang imellem, at kaste bolden op og se hvor den lander ….
Det jeg/vi har haft med i overvejelserne kan kun blive godt … det giver en god mavefornemmelse 😊
Men Hestene vil altid være en del af Birchgaarden, det er helt sikket.
Så følg lidt med, nu kommer der jo også snart Roskilde Dyreskue, hvor vi helt sikkert er at finde med heste 🐴







